Polityka Prywatności


Odwiedź nas na Instagramie
Odwiedź nas na Facebooku

Napisz do nas

biuro@tcfd.pl

Napisz do nas

Zadzwoń do nas

(+48) 506 998 605

Zadzwoń do nas
TCFD Departament Pożarnictwa
TCFD Departament Pożarnictwa - główka

Polityka prywatności

WSTĘP

 

Dbamy o prywatność wszystkich użytkowników naszej strony internetowej i chcemy, aby w czasie korzystania z naszych usług czuli się oni komfortowo. Dlatego poniżej prezentujemy najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez nas danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez naszą witrynę. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem rozporządzenia o ochronie danych osobowych, przepisów RODO.

 

 

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

 

Administratorem danych osobowych na stronie tcfd.pl jest firma TCFD Departament Pożarnictwa Mateusz Banach z siedzibą w Toruniu, ul. Podgórna 18/3, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, NIP: 9562377134, REGON: 522725153, zwana dalej "Administratorem".

 

 

DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ

 

Korzystający z naszych usług Klienci mogą zostać poproszeni o podanie nam swoich danych osobowych. Podanie tych danych jest każdorazowo dobrowolne. Jeśli jednak Klient nie poda niezbędnych do realizacji zamówienia danych i nie wyrazi zgody na ich przetwarzanie, realizacja zamówienia może okazać się niemożliwa. Dane przetwarzane są przez nas we wskazanych poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem Sklepu i świadczeniem usług w nim oferowanych:

  • świadczenie usług oferowanych przez Administratora,

  • realizacja zamówień,

  • marketing bezpośredni,

  • przesyłanie newslettera.

 

 

PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH

 

  • Umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Klienta, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

  • Ciążący na Administratorze obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

  • Zgoda Klienta wyrażona w Sklepie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

  • Umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na żądanie Klienta, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

  • Prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

  • Prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na prowadzeniu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

  • Prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na przetwarzaniu danych w celach analitycznych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

  • Prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na badaniu satysfakcji klientów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

 

 

OKRES PRZETWARZANIA DANYCH

 

Przekazane dane osobowe Administrator będzie przetwarzał tylko przez okres, w którym będzie miał ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:

  • na Administratorze przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący do przetwarzania danych,

  • ustanie możliwość ustalania, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń związanych z umową zawartą przez Strony,

  • Klient cofnie zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą,

  • zostanie przyjęty sprzeciw Klienta wobec przetwarzania jego danych osobowych - w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych Klienta był uzasadniony interes Administratora lub gdy dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego,

  • w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

 

 

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

 

Administrator, przetwarzając dane osobowe stosuje środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.

 

 

UPRAWNIENIA KLIENTA

 

Klientowi przysługuje prawo żądania:

  • dostępu do danych osobowych,

  • ich sprostowania,

  • usunięcia,

  • ograniczenia przetwarzania,

  • żądania przeniesienia danych do innego Administratora,

 

A także:

  • wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych:

    • z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Klienta danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Administratora),

    • jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.

 

W przypadku, kiedy Klient chce skorzystać ze swoich praw, proszony jest o kontakt z Administratorem.

Jeśli Klient uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, może złożyć skargę do organu nadzorczego.

 

 

CIASTECZKA (COOKIES)

 

Nasza strona internetowa, jak większość innych witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te:

  • są zapisywane w pamięci urządzenia Klienta (komputera, telefonu, itd.),

  • umożliwiają Klientowi, m.in., korzystanie ze wszystkich funkcji witryny,

  • nie powodują zmian w ustawieniach urządzenia Klienta.

 

Korzystając z odpowiednich opcji przeglądarki, Klient w każdej chwili może:

  • usunąć pliki cookies,

  • blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości.

 

Na tej stronie internetowej ciasteczka wykorzystywane są w celu:

  • zapamiętywania informacji o sesji,

  • statystycznym,

  • marketingowym,

  • udostępniania funkcji sklepu.

 

Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej, Administrator zaleca skorzystać z pliku pomocy przeglądarki. Z informacjami na ten temat Klient może zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce.

 

 

USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH

 

Administrator może korzystać z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane dane Klienta. Poniżej znajduje się lista możliwych odbiorców danych:

  • dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego,

  • podmiot realizujący dostawę towarów,

  • biuro rachunkowe,

  • osoby współpracujące z Klientem na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierające bieżącą działalność Klienta,

  • dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe),

  • podmiot zapewniający Administratorowi wsparcie techniczne,

  • podmiot zapewniający usługi marketingowe,

  • podmiot zapewniający usługi statystyczne,

  • odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim Administrator jest zobowiązany do udostępnienia im danych.

Gromadzenie, pozyskiwanie, zakres i cel zbierania danych osobowych

 

 

KONTAKT Z ADMINISTRATOREM

 

Chcesz skorzystać ze swoich uprawnień dotyczących danych osobowych lub zapytać o coś związanego z naszą Polityką Prywatności?

Napisz na adres e-mail: biuro@tcfd.pl

TCFD - szyfrowanie SSL
TCFD płatności - blik
TCFD płatności - mastercard
TCFD płatności - VISA
TCFD dostawy - dpd
TCFD dostawy - InPost
Odwiedź nas na Instagramie
Odwiedź nas na Facebooku
TCFD Departament Pożarnictwa

Zadzwoń do nas:

(+ 48) 506 998 605

Zadzwoń do nas

Napisz do nas:

biuro@tcfd.pl

TCFD płatności - Przelewy24
Napisz do nas

Copyright © TCFD Departament Pożarnictwa - 2024

Zakres naszych usług 

 

Producent sprzętu, akcesoriów i odzieży dla Straży Pożarnej

 

Haft komputerowy i nadruki

 

Druk i reklama

 

Zamówienia specjalne

 

Profesjonalne usługi

w zakresie ochrony przeciwpożarowej

 

Projektowanie graficzne

checker plate background