WSTĘP
Dbamy o prywatność wszystkich użytkowników naszej strony internetowej i chcemy, aby w czasie korzystania z naszych usług czuli się oni komfortowo. Dlatego poniżej prezentujemy najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez nas danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez naszą witrynę. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem rozporządzenia o ochronie danych osobowych, przepisów RODO.
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych na stronie tcfd.pl jest firma TCFD Departament Pożarnictwa Mateusz Banach z siedzibą w Toruniu, ul. Podgórna 18/3, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, NIP: 9562377134, REGON: 522725153, zwana dalej "Administratorem".
DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
Korzystający z naszych usług Klienci mogą zostać poproszeni o podanie nam swoich danych osobowych. Podanie tych danych jest każdorazowo dobrowolne. Jeśli jednak Klient nie poda niezbędnych do realizacji zamówienia danych i nie wyrazi zgody na ich przetwarzanie, realizacja zamówienia może okazać się niemożliwa. Dane przetwarzane są przez nas we wskazanych poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem Sklepu i świadczeniem usług w nim oferowanych:
świadczenie usług oferowanych przez Administratora,
realizacja zamówień,
marketing bezpośredni,
przesyłanie newslettera.
PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH
Umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Klienta, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
Ciążący na Administratorze obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Zgoda Klienta wyrażona w Sklepie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na żądanie Klienta, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
Prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na prowadzeniu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na przetwarzaniu danych w celach analitycznych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na badaniu satysfakcji klientów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
OKRES PRZETWARZANIA DANYCH
Przekazane dane osobowe Administrator będzie przetwarzał tylko przez okres, w którym będzie miał ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:
na Administratorze przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący do przetwarzania danych,
ustanie możliwość ustalania, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń związanych z umową zawartą przez Strony,
Klient cofnie zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą,
zostanie przyjęty sprzeciw Klienta wobec przetwarzania jego danych osobowych - w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych Klienta był uzasadniony interes Administratora lub gdy dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego,
w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
Administrator, przetwarzając dane osobowe stosuje środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.
UPRAWNIENIA KLIENTA
Klientowi przysługuje prawo żądania:
dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania,
usunięcia,
ograniczenia przetwarzania,
żądania przeniesienia danych do innego Administratora,
A także:
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych:
z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Klienta danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Administratora),
jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
W przypadku, kiedy Klient chce skorzystać ze swoich praw, proszony jest o kontakt z Administratorem.
Jeśli Klient uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, może złożyć skargę do organu nadzorczego.
CIASTECZKA (COOKIES)
Nasza strona internetowa, jak większość innych witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te:
są zapisywane w pamięci urządzenia Klienta (komputera, telefonu, itd.),
umożliwiają Klientowi, m.in., korzystanie ze wszystkich funkcji witryny,
nie powodują zmian w ustawieniach urządzenia Klienta.
Korzystając z odpowiednich opcji przeglądarki, Klient w każdej chwili może:
usunąć pliki cookies,
blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości.
Na tej stronie internetowej ciasteczka wykorzystywane są w celu:
zapamiętywania informacji o sesji,
statystycznym,
marketingowym,
udostępniania funkcji sklepu.
Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej, Administrator zaleca skorzystać z pliku pomocy przeglądarki. Z informacjami na ten temat Klient może zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce.
USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH
Administrator może korzystać z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane dane Klienta. Poniżej znajduje się lista możliwych odbiorców danych:
dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego,
podmiot realizujący dostawę towarów,
biuro rachunkowe,
osoby współpracujące z Klientem na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierające bieżącą działalność Klienta,
dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe),
podmiot zapewniający Administratorowi wsparcie techniczne,
podmiot zapewniający usługi marketingowe,
podmiot zapewniający usługi statystyczne,
odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim Administrator jest zobowiązany do udostępnienia im danych.
Gromadzenie, pozyskiwanie, zakres i cel zbierania danych osobowych
KONTAKT Z ADMINISTRATOREM
Chcesz skorzystać ze swoich uprawnień dotyczących danych osobowych lub zapytać o coś związanego z naszą Polityką Prywatności?
Napisz na adres e-mail: biuro@tcfd.pl
Zadzwoń do nas:
Napisz do nas:
Copyright © TCFD Departament Pożarnictwa - 2024
Zakres naszych usług
Producent sprzętu, akcesoriów i odzieży dla Straży Pożarnej
Haft komputerowy i nadruki
Druk i reklama
Zamówienia specjalne
Profesjonalne usługi
w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Projektowanie graficzne